Stugan.

Publicerat: 2012-06-10 / 15:56:57 | Kategori: Allmänt
I fredags åkte vi till stugan,väl där blev de bara strul.....
Köpt fel gasoltub, hade då inte rätt koppling.
Skulle då elda inne i spisen,då rök de in som f-n, då vi inte har öppningsbara fönster så blev de problem....
Jag hade jätte ont i huvudet så de domnade i bakhuvudet,de rök in så jag stod i köket med armen över näsan o viftade med en handduk i ett försök att få ut röken,gick inge bra  o ögonen tårades o de gick inte att andas.
Blev lagomt förbannad,då ringde vi en grannae som hade rätt koppling,vi tog med oss katta o åkte dit,lämnade huset öppet på öppet för full gavel,satt o fikade hos grannen o sen for vi hem glad i hågen......
Då visade de sig att vi saknade en tefatsliknande sak som ska ta ner trycket på gasolen,så de bara tjöt när vi vred på.... de gick alltså inte att använda gasolen ändå,har då fått elda i spisen istället för att få kaffe o mat =)
Har hunnit tapetsera väggen  köket,måla o sätta upp hyllor,måla en stol,kaklat bänken o målat fönster ute.
De blev så mysigt i köket,men trött o ONT i kroppen.
Påväg hem idag så tappade Andre hjulet på släpvagnen,de ska då alltid vara nåt som jävlas.
Ja just det,Britta o jag var o fikade på Cafe Viktoria i fredags,trevligt.
Fina kuddar o ett överdrag till till soffan jag sytt.
Haha  ser full o trött ut,men de ä jag inte.
Första grillningen i år.
En ram som ska bli en anslags tavla.
Blev så fint med denna väggen med hyllor,är finare än de ser ut =)
Kakling av bänken med mörkgrått klinker.
Söndags lunch med grill rester.
Hej då torpet =)
Andre packar.
Kram allihopa.

Kommentarer
sandra | 2012-06-10 / 17:43:33 | http://eftersmak.bloggsida.se

Finns på Lagerhouse eller vare heter.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!