Soligt,äntligen.....bilder från stugan.

Publicerat: 2012-06-13 / 21:18:15 | Kategori: Allmänt
Har lite bilder från före vi fixade inne i torpet o efter,de är så ljust o fint inne nu.
Känns skönt att få vara där i torpet men jag har slutat sova,kan inte koppla bort Fkassan,mår inte bra av att gå så här,de har varit så länge o både läkaren o jag har trott att de ska lösa sig.
Jag har bra utredningar o intyg men fkassan har bestämt sig att inte hjälpa mig....så jag vet inte hur detta ska gå.
Jag känner att kroppen inte orkar så mycket till,allt blir sämre av stress o oro.
Tur att torpet finns,ingen el, inge vatten, bara lugn o ro.
Har batterier så jag kan se film på datorn på kvällen =)
Bara solen är ute så är de så skönt, mycke djur liv så jag trivs som bara den, vill inte hem.
Mörkt o murrigt
Bänken innan kakling
Nu ljust o färgrannt =)
Kakel på bänken o ovanför.
Fin gammal gasolkamin.
Nya kuddar o överdrag på soffan.
Andre jävlas på taket på bagarstugan som måste bytas,en början i alla fall.
Börjar bli så grönt o fint nu.
Trevlig kväll.

Kommentarer
Nina Johansson | 2012-06-13 / 21:41:12 | http://ninakarolina.blogg.se/

Vad fint ni gjort, du är så duktig!

Älskar dig.

Britta | 2012-06-14 / 13:34:03 |

Jättefint, ser att det gick bra att tapetsera servetter, man blir inspirerad av dina ideer :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!