Jordgubbar och Penny dag =)

Publicerat: 2012-06-19 / 17:53:03 | Kategori: Allmänt
Idag sms:a Nina,så jag drog på maxi och handlade och sen vidare till Nina.
Där var Marie och Wille, jag hade med mig jordgubbar och glass så det åt vi,en mysig stund.
Sedan på em for jag till Andre  där han jobbar hos Anja Pärson,vi har köpt tegel som hon har kvar efter sitt ombygge.
Penny hon fikar naken hon,jordgubbar ä röda så....
Mmmm va gott,de ä sommar med jordgubbar.
Hon har show,klappar ,härmar,pratar och skriker =)
Tänk att alla barn gör ljud med händerna.
Kolla in Elvis pose`n med munnen =)
Wille och Penny.
Som en diskmaskin,hon duschas naken i matstolen =)
Här är leken "alla jagar Penny" nu kommer jag och tar dig =)

Kommentarer
Nina Johansson | 2012-06-19 / 23:28:29 | http://ninakarolina.blogg.se/

Haha, tack för idag.

Och jag som inte skulle vara med på bild :D.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!