Inköp till stugan,igeeeeen =)

Publicerat: 2012-06-05 / 19:36:03 | Kategori: Allmänt
Idag åkte jag på Biltema,Laitis,Färghallen och Öb.
Jag fick med mig gasolslang =),Dyr färg från färghallen med en underbar turkos grön färg, tittade på tapeter men en vägg skulle kosta 3000kr..............
Senare följde morsan med på Öb o jag hittade en massa fina saker till stugan,dynor,kuddar,tavla,tallrikar,kakor mm
de blir dyyyrt men va fint de ska bli,som en saga.
Jag är fortfarande såååååååååå trött,kan inte fatta varför riktigt,känner sig medvetslöst trött emellan åt, men de är tur att de är ljust o sommar påväg.
Just det....träffade på Nina, David o gulle Penny utanför Öb =)
En kudde till soffan o ett tyg som jag ska klä soffan med,såååå fint.
Ett påslakan set från expo
Prov hängde upp en tavla från Öb som jag köpte,blir nog kvar här hemma.
Lill Elsa framför Andres garderob eller ska jag säga , Elsas sov plats =)

Kommentarer
Desiree | 2012-06-06 / 11:59:57 | http://bdee.blogg.se/

vad fina saker :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!