Tjej fika.

Publicerat: 2012-07-14 / 17:32:04 | Kategori: Allmänt
Andre o Ronny åkte o fiskade tidigt i morse,då drog Sandra o jag till Strömpilen.
Vi gick på HM o där hittade jag en bikini,sedan gick vi på fiket mittemot o tog en go macka o kaffe,vi hann sen med Lindex o Kapp Ahl men inge roligt där.
Vi drog då till Kupan o där hittade jag några små saker ,2 tallrikar o en liten potta till blommor eller nåt.
 
 
Hahaha så glad hon såg ut i mitt sällskap....
 
 
Fin kanna med fat från Tradera.

Kommentarer
Nina Johansson | 2012-07-15 / 14:20:33 | http://www.ninakarolina.blogg.se

Haha.
Nu åker vi kl 16. Spännande. Har längtat så mycket för att åka ner och nu åker vi :). Hoppas ni får bra väder, och att de har de mysigt. Många kramar från oss alla :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!