Skön helg i stugan.

Publicerat: 2012-07-08 / 18:57:24 | Kategori: Allmänt
På torsdag åkte vi till stugan, de är alltid lika skönt.
Där hann vi skrapa lite färg på ytterväggen o Andre målade knutbrädor.
På lördag så hämtade Andre morsan i stan så hon har varit med oss till i dag,vi har haft mysigt,rensat ogräs,grillat korv inne o grillat kött ute.
De har varit varmt o i lördags hade vi sol.
Det har varit en skön helg o nu är vi hemma till i morgon då drar vi igen =)
 
 
Vi sitter o fikar o inviger semestern.
 
 
 
Nu har de vackra rosorna blommat,men det är fullt med humle mitt i.
 
 
Nu har morsan hjälpt mig rensa bort humlen som satt mitt i rosorna.
 
 
Så fint med vallmon o den luktar så gott,de har jag aldrig tänkt på förut.
 
 
Herr lindblom =)
 
 
Rosorna utanför bagar stugan är så vackra.
 
 
Se så fina rosorna är nu.
 
 
Morsan o Andre äter.
 
 
Är det någon som är intresserad av en gammal spegel gjord av ett seldon??
 
 
 
 
Fika igen =)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!