Lunch med Petter.

Publicerat: 2012-07-03 / 18:17:02 | Kategori: Allmänt
Idag fick jag äntligen med mig sonen på en lunch,vi gick på cafe Göteborg,mysigt men dyrt där.
1 dricka 28kr..... men vi hade trevligt ute på baksidan,åt västerbottens paj o pratade en hel del.
Alltid så trevligt att se honom,men de blir allt för sällan.
Hade först mött upp en kvinna på stan som jag köpt 2 gamla burkar av.
När Andre kom hem cyklade vi till Preem o köpte glass,satte oss i parken o njöt,hade frågat brorsan om han ville ha något så när vi var klar skrev han"tophat" så de blev att köpa 3 nya glassar o åka till honom.
Jag hade köpt en massage apparat i trä till honom så den provade vi,o sen fick han lite massage,men han är så spänd att han skriker.
 
 
Min store gull pojke =)
 
 
Mysig o stor uteplats.
 
 
Det här var dagens fina burkar.

Kommentarer
Desiree | 2012-07-04 / 18:14:51 | http://bdee.blogg.se

Visst är det mysigt på café göteborg?

F-kassan är inte lätt att ha å göra med när det är så byråkratiska som de är. men jag trodde du var nöjd med din handläggare? vad händer? och hur mår du?

härligt att André har semester nu :)

kram

Desiree | 2012-07-04 / 19:46:14 | http://bdee.blogg.se

lät inge skoj! jag har haft föreläsning om hur de tänker, så jag vet att det kan vara väldigt svårt att samarbeta med dem... hoppas det löser sig för dig! men i ärlighetens namn så skulle inte vi må sämre av att ha dig tillbaka ;) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!