Lugn dag.

Publicerat: 2012-01-28 / 20:39:58 | Kategori: Allmänt
Andre var o fixade med firma bilen på sitt lager och jag åkte till brodern en stund.
Alltid kul att se honom,men jag blir ledsen när jag ser hur han mår o hur han lider.
Att de aldrig ska bli bättre,han får bara "stå ut" som vanligt,de finns ingen rättvisa.
Önskar jag kunde göra mera ,men de går ju inte...
Hoppas alla andra mår bättre och att Nina med familj blir ok så man får se Penny gumman =).
Tänkte ta en tur till Sandra och Ronny men dom svarade inte så då blev de en tur till morsan,o där har en klåpare kaklat mm i köket o de ser ut som en blind gjort jobbet,hm...
Fortsatt trevlig helg.

Kommentarer
Nina Johansson | 2012-01-29 / 15:44:46 | http://ninakarolina.blogg.se/

Jaa, till veckan ska de väl funka. Tror man bara smittar 3 dagar efter man blivit sjuk. Så de ska vara lugna puckar med andra ord :). Känner mig frisk, har ju bara skitit de senaste dagarna. Men de börjar bli bättre på den fronten med. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!