Besök hos mommos lill piga =)

Publicerat: 2012-01-20 / 22:11:07 | Kategori: Allmänt
Ìdag var jag,Sandra o morsan,alltså ( gammel mormor) hem till Nina o Penny.
Hon var god o glad som vanligt,skrattar hela tiden ,inte en tår.
Hon fick gå från famn till famn,o de verkar hon gilla.
Hon skrattar o skrattar...
Fin klädd i klänning från sin faster.
Här får hon brunt hår,Sandras långa kalufs =)
Penny med moster Sandra.
Här har jag utökat min samling av små karaffer o en stjärna i glas.
Här en utökning av 2 tavlor med glada barn.
Trevlig helg allihopa.

Kommentarer
Nina Johansson | 2012-01-21 / 00:29:29 | http://ninakarolina.blogg.se/

"-Lägg inte upp en bild jävel på mig!"

"-Nej jag ska inte."



Jo visst. Jag ska allt komma till dig och lägga upp bilder så allmänheten får se hur du ser ut på morgonen! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!