Antika saker.

Publicerat: 2012-02-17 / 19:56:26 | Kategori: Allmänt
Idag var Andre o jag på kupan o hämtade en antik smörkärnare som jag köpt på tradera för 1 Kr =).
Den blir fin att ha i bagarstugan,där ska vi ha alla våra gamla saker,strykjärn,skridskor,socker tänger,rubankar mm passar bra där.
Morsan kom o duschade då dom rivit ut hela badrummet,inklusive golvet hos henne.
Har bjudit henne på kassein "fluff" ska vara bra protein som löser ut sig sakta,bra som "godis" då vi bantar.
Satte upp flera tavlor i köket o hittade gamla böcker som jag tog fram,börjar likna ett gammalt kafe nu =).
Klicka för att stänga fönstret
Här är smörkärnan,härlig patina eller...
Hittade en liten kakeltavla.
Dessa tavler fick jag innan Petter föddes av en man som jag jobbade med,som vet att jag älskar jesus tavlor.
Han jobbade hos några äldre o såg dessa o frågade om han fick dom,o gav dom sedan till mig.
Tack Rolle =)
Lade en gammal fin psalmbok på bordet.
Trevlig helg.

Kommentarer
Nina Johansson | 2012-02-17 / 21:03:47 | http://ninakarolina.blogg.se/

Haha ser så snuskigt kristet ut. Kunde du inte slängt fram en annan gammal bok. Blir ju rädd :D. Du vet att jag är rädd för riktigt troende människor! Vet att du inte är de dock, men ändå :D. Du har ju massa andra gammböcker. Älskar dig!

Sandra | 2012-02-18 / 13:15:12 | http://www.eftersmak.bloggsida.se

Snygg du är i bh och trosor :) Ser dig i spegeln.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!