Vintrig helg.

Publicerat: 2012-12-02 / 13:06:29 | Kategori: Allmänt
Jäklar vad det har snöat,nästan så det är mysigt,jag som inte tycker om vintern. Det som räddar allt är att det snart är jul,sedan så väntar jag på våren igen och torpet =) Igår följde min älskade hälft mig på loppis,mycket kul att se och sedan så hade dom live musik medans man fikade så det var jätte mysigt... Hittade en del fina saker, inte så ovanligt men jag älskar loppisar. Åkte förbi modern o Kenneth på hemvägen och på kvällen kom Sandra och Ronny förbi i snöyran en stund. På em så åkte Andre till Vännäs och satte fast takräcket på ny bil`n... Idag har vi julpyntat,blir mysigare då.....nåt som piggar upp.
Loppisen
Maken har troget väntat på fiket medans jag söker fynd =)
En fin metall ram.
En ny glaskupa,istället för en av dom som blev sönder slagna
En fin turkos/brun stor kudde
Julpyntat med maken mitt i =)
Älskade kissen min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!