Nu var det dax igen...

Publicerat: 2012-12-27 / 12:17:00 | Kategori: Allmänt
Idag var det dax för ryggen att paja igen,så nu ligger jag fullproppad med tradolan. Precis som vanligt så kommer det med jämna mellanrum men utan förvarning, är det inte det ena så är det de andra... Men man får väl se till det man har och inte till det man saknar.... Jag har en familj jag älskar och som finns som stöd och som jag gör allt jag kan för, men trots allt så känns det tungt emellanåt. Är inte så gammal men kroppen blir bara sämre och sämre så det gäller att vara glad medans man kan gå iaf. Fick så fina tofflor till jul av Petter "jag har ju hört att du är kall om fötterna" va gulligt..... Det är mjuka, lurviga tofflor o dom ska läggas i micron för att värmas o sedan så luktar dom underbart av lavendel =) Vad jag är jätteglad över är att ha en familj som jag kan prata med,även om vi har olika åsikter så törs jag säga min åsikt o att vi trots konflikter alltid hittar tillbaka till varandra o förhoppningsvis förstår varandra bättre o inte manipulerar varandra o låtsas en massa som många gör. Har trots allt alltid kunnat lita på min familj att dom finns när jag behöver dom o att jag ställer upp för dom. Även att jag har ett ex som jag vet finns om det skulle knipa o som jag alltid skulle ställa upp för,TROTS olika åsikter om mycket,men han är far till mina barn o vi har trots allt sett varandra växa upp o skapat våra underbara olika barn =),tack för dom. Livet blir aldrig som man planerat men det kanske blir som det är tänkt, MEN det får förhoppningsvis bli lättare för vissa som haft det tungt alldeles för länge,lite jämnvikt borde det väl bli. Kramar
Mina fina ,sköna tofflor
En påse med mycke roligt till Pennys kommande rum i deras nya lägenhet =)
Hittade en fin radio som lyser i mörkret =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!