Lustgas.....

Publicerat: 2012-12-29 / 17:50:00 | Kategori: Allmänt
I morse skulle jag ta mig till toaletten,hade tagit 2 tradolan o 1000mg alvedon före,men när jag skulle resa mig upp från toaletten gjorde det så ont att jag trodde jag skulle dö....föda barn är en baggis o det har jag gjort 4ggr. Fick lägga mig på knä över toaletten,svimfärdig o svårt att andas,tog bricanyl för att underlätta,men efter 2 försök att ta mig upp,men jävulska smärtor då jag måste sätta mig ner igen så fixk vi lov att ringa ambulansen efter att ha legat övet toan i 2 TIMMAR. Så obehagligt att vara så svimmfärdig att allt är vitt och man inte kan andas. Dom kom men jag fick inge starkare än mitt tradolan utan att följa med dom,men det ville jag inte då var outhärdligt att röra mig,fick då lustgas till svimm gränsen o sedan hjälpte dom mig till sängen medans jag förtsatte att andas in gasen. Har nu ett helt apotek på byrån där jag måste ta allt regelbundet o även paraflex.... Hoppas det ger sig snart då det är så handikappande,kan ju inte göra något. Blir så ledsen då det ibland känns som om folk inte fattar hur dålig jag är ,som att man fejkar ibland,vore bra om man blev så här dålig så sjukvården o fkassan förstår.... Man orkar inte finnas till jämt för alla,som den som alltid ska finnas till hands då alla andra "som inte" har tid har en ursäkt. Jag är sjukskriven för att kroppen inte är så stark,mina diskar är skit både i nacken o ländryggen o värk överallt hela tiden,det är tröttsamt att alltid måsta förklara sig.
Så här roligt hade jag det i morse,fuckad bild men det bjuder jag på.
Fick med näppe på mig denna med Andres hjälp innan ambulans gubbarna kom,fräsch man kände sig =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!