Loppis och handling.

Publicerat: 2012-12-15 / 17:41:39 | Kategori: Allmänt
Idag åkte vi på ica maxi och handlade det mesta till jul,även till morsan...tur jag har en stark karl =) Efter det tog vi en sväng på loppis,min favorit syssla och där hittade jag en massa kul =),tog även en fika där,så mysigt. Åkte till morsan med maten och fikade. Gjorde lite mera Rocky Road och sedan satte vi upp en lampa vi köpte. Nu ser jag en av mina stämnings höjare, Harry Potter =)
Bäste maken,väntar medans jag gör fynd =)
Lampan vi köpte.
Andre fick sig en ny hår/skägg trimmer.
Köpte dessa fina kuddar på tradera.
Det bästa man har sätter man på bordet heter det ju =)
Mommos älskling =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!