Jäkla bil.

Publicerat: 2012-12-11 / 17:28:05 | Kategori: Allmänt
Igår var jag och fikade med en arbetskompis,hade just före varit på kupan och små handlat. Medans vi var och fikade så blev det kallare ute och när jag kom hem och tagit ut det jag handlat så gick det inte att stänga dörren bak.....och den andra dörren gick inte att öppna.... Vi strulade med fönen mm men det slutade med att vi fick ta en vajer tråd och fästa i handtaget på utsidan o dra in till passagerar sidans nackstöd och fästa,gissa hur det ser ut!! Så nu kan jag inte använda baksätet... Dessutom så strulade torkarna så den vid förar sidan åkte utanför rutan och stannade där. Så när jag åkte för att prover i morse så glepade dörren trots vajern,grrrrrr.... Ja ja får väl vara glad att den går =) Idag hade Nina visning av lägenheten igen så jag hoppas den blir såld nu,då det är en fin lägenhet och jag hoppas dom hinner flytta innan jul så det blir någon julkänsla för dom.
Lite fina bilder.

Kommentarer
Carolina | 2013-02-06 / 17:26:15 | http://bewonder.nu

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din sida - den har verkligen potential :D!

Svar: Haha tack för det.Det är bara livet på en pinne....=)
Ann-Eli Lindblom


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!