Blir så less....

Publicerat: 2012-12-17 / 18:27:20 | Kategori: Allmänt
Var på lassa och tog prover i morse,brodern var samtidigt och tog en biopsi på tungan,bara hoppas att det inte är en tumör han har där.... Jag blir så jävla ledsen och arg,ska detta aldrig ta slut? Läkaren ringde i em och jag fick veta att nu är kolesterolet på 10.6!!!! Hur fn kan det bli så här,tror själv att det är struma och binjurana som krånglar,ska till endokrin i januari,hoppas på att få hjälp,men det är väl för mycket att önska....för det verkar aldrig ta slut.... Man ger snart upp,vem ska lyssna och förstå att provsvar inte är allt... Får jag inget gensvar nu så får jag nog lov att skaffa medel från nätet själv,men det ska inte behöva vara på detta viset,det är min kropp och jag känner den bäst! God kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!