Skön helg i stugan.

Publicerat: 2012-08-12 / 18:48:10 | Kategori: Allmänt
På torsdag åkte vi till stugan igen,skönt som alltid. Då jag sover så dåligt av värk mm så får jag massor av ideer så på fredag gjorde vi ett bord,en docksäng,en ram till foron o ett skåo av b.l.a pallar.
Jag blev så nöjd o kul är det,men jag får sota för det med värk o att inte kunna sova.
Satt en hel kväll o sydde sängkläderna till docksängen, för hand.... de blev så mörkt att jag såg inget =)
 
 
 
Köpte dessa konst blommor på expo,dom var helt ok.
 
 
 
 
 
 
Köpte även dessa lavendel blommor på expo.
 
 
Andre är ute o målar fönster =)
 
 
Jag blev hungrig o hade inte tid att vänta så jag grillade korv i ve`spisen =)
 
 
En gammal sy korg....
 
 
Blir till en docksäng.
 
 
Gorde ett bord av lastpallar o 2 hyllor av sykorgen o en ram att ha kort i av ett gammalt fönster med nät i.
 
 
Sen blev det ett skåp av lastpallar o dörren ett fönster med nät i.
 
 
Mitt sminkbord i stugan med en massa bilder runt.
 
Trevlig kväll allihopa o Grattis Nina !
 

Kommentarer
Sandra | 2012-08-12 / 22:25:41 | http://eftersmak.bloggsida.se

Fan vad duktig du är! Jättefint! Ses nån dag. Kollar på Jerry Maquire nu har aldrig sett den :) Alabbo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!