På den 7:de dagen vila.

Publicerat: 2012-08-21 / 13:04:49 | Kategori: Allmänt
Idag är det en lugn dag,de är tur att jag har en snäll o hjälpsam livskamrat då jag själv är krasslig ofta.
Jag har en massa ideer som jag inte orkar/kan utföra men då ställer han upp men arbetskraft, de är jag så tacksam för.
Vissa perioder/dagar är jag liggande o då är det inte kul och däremellan så är det värk o lite eller nästan ingen sömn.
Men det känns bra att få ordning här hemma och att jag får hjälp att genomföra mina edeer,trots att jag är ett "kröschel" till käring =)

Är så nöjd,så ljust och öppet,nu saknas bara krokar och zink/plåt lådor och ev en lampa.
 
Trevlig dag till er alla.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!