Hallmöbel jippie.

Publicerat: 2012-08-20 / 21:10:42 | Kategori: Allmänt
Vi har nu nästan gjort klart en hallmöbel av pallar och 2 ytterpanel brädor.
Det blev så bra, det känns mycket luftigare o ljusare.
Nu saknas bara krokar o några zink/plåtlådor....är det någon som vet var det går att köpa rustika sådana?
 
Idag blev min minsta lill gubbe 20 år,fn vad tiden går,,,,o äldre blir jag, usch.
 
Jag o helena var ute o styrde vagnarna med gull ungarna då Nina var på anställnings intervju,hoppas,hoppas.
 
 
 
Här är hallmöbeln innan målning.
 
 
Innan uppsättning.
 
 
 
Igår innan hyllorna.
 
 
Hyllorna på plats och 2 tavlor.
 
Detta skåpet stod där innan ,det hoppas jag ska passa hos Nina ,kanske i Pennys blivande rum där en imperialsäng ska stå.
 
 

Kommentarer
Desiree | 2012-08-20 / 21:32:34 | http://bdee.blogg.se

SNYGGT! Duktig du är! Vilka snygga möbler!!!

Hoppas det löser sig med f-kassan. Kram

Sandra | 2012-08-21 / 13:25:17 | http://eftersmak.bloggsida.se

Annars tar jag den gärna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!