Solig dag med fika på stan.

Publicerat: 2012-04-03 / 19:03:34 | Kategori: Allmänt
Britta sms:ade o undrade om vi skulle ses på stan,så jag drog på mig jackan o drog ner till Waynes.
Ett trevligt fika med Britta,men det är synd att de bara jävlas för henne fortfarande.
Sedan en sväng till morsan med papper hon behövde o kl 14 hämtade jag Morgan på lassa efter att han varit på ögon o medicin,han såg inget efter alla droppar o solen sken så de var inte kul.
Handlade lite med honom o åkte sedan hem, han har det inte roligt,bara motgångar hela tiden,man blir så ledsen.
Fin lampa men de var fel kontakt så den måste jag fixa.
De gamla dockskåpet blev förflyttat till finrummet då jag vill ha de när Penny blir större o ska komma o leka med "mommo" =). Försöker hitta mera möbler till detta skåpet,är de någon som säljer så säg till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!