Jippie en ny malm byrå....igen.

Publicerat: 2012-04-01 / 19:18:27 | Kategori: Allmänt
Igår kväll satt jag vid datorn som vanligt,tittar med jämna mellanrum på blocket.....såg då en dubbel Malmbyrå svart med glasskiva....
Skrek till Andre, "ring", så vi fick den för 900kr.
Vi åkte då till Hörnefors idag o hämtade den,dom hade varit tvungen att ta bort annonsen då så många ringgt.
Hände precis samma sak med den förra vi köpte, den hade oxå bara varit ute i en 1/2 timme då vi såg den,samma denna gången, vi hade sådan tur.
Jag hade gett upp hoppet o tänkt att vi får väl köpa en på Ikea,men då måste man SKRUVA ihop den själv oxå.
Blev så bra så nu har vi varsin dubbel byrå o de ryms så mycket i denna.
Åkte förbi Morgan o pratade lite o röjde =), i köket.
Synd på våren,har väl fått 2 dm snö nu igen......FY sa den lede.
Min byrå,2 stycken som står bredvid varandra.
Andres till vänster o min till höger.
Trevlig kväll.

Kommentarer
Nina Johansson | 2012-04-01 / 21:38:30 | http://ninakarolina.blogg.se/

Ja du har verkligen tur, såg två stycken jag ville ma i björk men de var ända i Tavelsjö och de kändes långt tycker jag. Men vi får väl se är de kvar om nån dag kanske vi tar oss ut dit :). Fint blev de iallfall.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!