Helg.

Publicerat: 2012-04-21 / 20:49:01 | Kategori: Allmänt
Idag åkte vi till brorsan o sedan förbi morsan,Kenneth var där.
Sandra o Ronny var hit en stund,dom hade lånat Krilles bil o varit o handlat.
Ronny har ju körkort nu så =)
Fick mail av Fkassan om att jag ska på ett avstämningsmöte så jag är så nervös o stressad,har väntat på att få söka sjukersättning efter min andra utredning,o nu ska jag på möte med fkassan,vårdcentralen o ev arbetsförmedlingen....förstår inte vad som sker,säger olika varje gång.
Mår definitivt inte bra av denna stress,man känner sig livegen.
Fint besök =)
Modern o Kenneth
Trevlig helg.

Kommentarer
Britta | 2012-04-24 / 17:16:37 |

Hej, tack för fikastunden idag :-) Psst, jag hittade den ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!