Fika

Publicerat: 2012-04-24 / 19:49:47 | Kategori: Allmänt
Idag blev de fika på Viktoria fiket med Britta,helt oplanerat.
Som vanligt hade vi mycket prata om,de blev en trevlig stund =)
Sen åkte jag förbi Morsan en stund.
Igår skjutsade jag brorsan till läkaren o sen lite handling.
De är så fint o mysigt här,känner sig hemma =)
Britta
Britta tog en god kycklingsallad och jag.....kaffe....äter Dukan diet så de fanns inget att köpa för mig =(
Köpte ett nytt bord igår som vi ställde i köket,de som stod där ska bli finrums bord.
De gamla bordet som ska målas o stå i vardagsrummet.
De nya som står i köket o som ska få en glasskiva på sig.
Fina bord eller hur?
Tack o hej leverpastej....som Bert Ljung säger =)

Kommentarer
Nina Johansson | 2012-04-24 / 21:17:25 | http://ninakarolina.blogg.se/

Jaså du har börjat med Dukan nu :). Spännande. Jag kör LCHF, men vi vart bjudna på middag av Davids farmor idag så vi åt ute :P. fuskade stort. Illa illa men men.

Britta | 2012-04-25 / 17:40:06 |

Tacka vet jag tallriksmodellen, gott och blandat :-) Mycket fint underrede på vardagsrumsbordet, kanske syns bättre när det blir ljusare?

Anonym | 2012-04-25 / 17:40:49 |

Tacka vet jag tallriksmodellen, gott och blandat :-) Mycket fint underrede på vardagsrumsbordet, kanske syns bättre när det blir ljusare?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!