Dejavu....

Publicerat: 2012-04-10 / 21:21:53 | Kategori: Allmänt
Var till morsan o hjälpte till vid duschning o sen till brorsan med en nytvättad matta.
Sen efter middagen tog jag vitaminer för hy o hår som jag tagit ett tag men gjort uppehåll med, de började klia på armarna ansiktet mm,fick stora nässelutslag som jag inte haft sedan jag var 11år....så konstigt att få det igen,såg för jävlig ut.
Vet inte varför jag fick detta,kanske kroppen är för trött...
Så konstigt att få tillbaka detta nu,hade glömt hur jäkla sjuk jag var som liten med allergi mm.

Kommentarer
Nina Johansson | 2012-04-11 / 22:54:08 | http://ninakarolina.blogg.se/

Men vad konstigt. Hoppas de är bättre nu :). Får träffas senare till veckan eller i helgen eller annat haha. God natt puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!